اقدامات این نهاد انقلابی برای حمایت و پشتیبانی از خانوارهای تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار قابل تقدیر است اما هدف و تلاش همه ما بایست در جهت توانمند‌سازی این افراد بکار گرفته شود.

به گزارش سایت باور ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پی درخواست ملاقات تعدادی از زنان سرپرست خانوار از استاندار ایلام در مراسم طرح اکرام و اطعام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان که هفته گذشته در تاریخ ۲ اردیبهشت برگزار شد و منتج به قول مساعد وی شد، صبح امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ دکتر بهرام‌نیا به وعده خود عمل کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تاکید بر رفع مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار استان گفت: بایست تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات این قشر به کار گیریم و این مهم در دستور کار جدی دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

دکتر بهرام‌نیا در این دیدار با اشاره به اقدامات کمیته‌امداد استان برای حمایت و توجه ویژه به خانوارهای تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار گفت: اقدامات این نهاد انقلابی برای حمایت و پشتیبانی از خانوارهای تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار قابل تقدیر است اما هدف و تلاش همه ما بایست در جهت توانمند‌سازی این افراد بکار گرفته شود.

گفتنی است در آغاز این دیدار هر کدام از زنان سرپرست خانوار از نزدیک به بیان مسائل و طرح مشکلات خود با استاندار ایلام پرداختند و در پایان دکتر بهرام‌نیا دستورات لازم و مقتضی را در جهت رفع فوری مشکلات و کمک به ایشان، ابلاغ نمودند.