مأموران انتظامی شهرستان هلیلان در ادامه این طرح و کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودرو سواری پرايد را متوقف و در برسی از آن مقدار 148 کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق را کشف کردند.

به گزارش باور ما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار دلاور القاصی مهر در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي جلب رضايت شهروندان، مأموران انتظامي شهرستان هلیلان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با مشارکت تمامي يگانهاي انتظامي با عمليات هاي منسجم و هماهنگ اجرا کردند.

وی افزود: مأموران ايستگاه بازرسي پل سيمره حين کنترل خودروهاي عبوري ۲ دستگاه کاميون را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسي از این کامیون ها تعداد۳۰۰ کيسه پنچاه کيلويي کود شيميايي و ۱۲۵ کيسه آرد قنادي فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان ایلام، ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان هلیلان در ادامه این طرح و کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودرو سواری پرايد را متوقف و در برسی از آن مقدار ۱۴۸ کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی کشف يک قبضه سلاح جنگي، ۳ تيغه خشاب، ۸۶ عدد فشنگ جنگي و يک عدد افشانه فاقد مجوز بوده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه ارزش کلاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: در رابطه با این ماموریت های موفق پلیسی ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.