یکی از اولویت های اصلی ماموریت پلیس، بحث پیشگیری از جرایم و کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضايتمندي شهروندان و نا امن کردن محيط براي سارقان بوده است.

به گزارش باور ما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت های اصلی ماموریت پلیس، بحث پیشگیری از جرایم و کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضايتمندي شهروندان و نا امن کردن محيط براي سارقان بوده است.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و تشدید اقدامات کنترلی و با استفاده از طرح های مختلف انتظامی – اجتماعی و همچنین همکاری خوب مردم ،در طول یک هفته گذشته ۹۱ فقره سرقت کشف و ۴۸ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی کشف ۵۶ قبضه سلاح جنگي، ۸۴ عدد فشنگ جنگي، دستگیری۲۱ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدربوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگير شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت : تمام تلاش پلیس استان ارتقاء احساس امنيت و آرامش در جامعه است و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

این مقام انتظامی، هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند.