ویروس کرونا استان ایلام را در نوردیده تنها راهش قرنطینه کامل استان است

کمتر از دو هفته پیش از عادی انگاری مردم و مسئولان در رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام و اجبار مردم به انجام مصوبات، یادداشتی نگاشتیم۔ هشدار دادیم اگر اوضاع چون امروز پیش رود وضعیت سیاه کرونا از دو شهرستان( ایلام و ایوان ) به یازده شهرستان استان خواهد رسید و هشدار دادیم بیم جهش و از کنترل خارج شدن کرونا در آینده نه چندان دوری می رود و نوشتیم اگر مبتلایان به کرونا از این بیشتر شود به طور قطع و یقین مشکلات از این که هست بیشتر خواهد شد۔‌ و دیگر بیمارستان و تختی برای بستری نمی ماند۔ امروز به آن هشدارها رسیدیم۔ و این‌جاست به مردمیِ که هشدارهاییِ که برای حفظ سلامتی و جان آنان بود و هم چنین به مسئولانیِ که وقتی مصوبات و اقدام آنها را می بینیم عادی انگار‌ی‌ِشان بسیاریِ اوقات از مردم بیشتر است باید گفت از سیاهیِ وضعیتِ امروز کرونایِ استان روی‌ِتان سیاه باد۔
امروز دوشنبه ۱۹ آبان همه استان در وضعیت سیاه قرار گرفته است دیگر جایی به اجبار مردم نمانده است باید همه استان قرنطینه شود و تنها راهیِ که برایِ قرنطیه مانده تعطیلی تمام استان به مدت دو هفته است۔
جان مردم در خطر است بیشتر از این تعلل نکنید کادر بهداشتیِ استان خسته است۔ امکانات محدود است تا سیل کرونا استان را در نوردیده چاره ای بیندیشید.

 

  • نویسنده : حسن جاوید