روابط‌عمومی‌ها بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی در امر اطلاع‌رسانی هستند و انتظار می‌رود روابط‌عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ محمد صحرایی در جلسه انتخاب شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: روابط عمومی‌ها به‌عنوان پیش‌قراول و پیشانی دستگاه‌های اجرایی و دولت در استان نقش مهمی در نشاط و شادابی در جامعه دارند.

وی اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی در امر اطلاع‌رسانی هستند و انتظار می‌رود روابط‌عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات دولت و دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها تعامل با رسانه‌ها را افزایش دهند.

صحرایی با عنوان این مطلب که شورای هماهنگی روابط عمومی ها نقش مهمی در سیاست گذاری و تبیین برنامه‌های دولت دارد، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها یکی از ساختارهایی است که در هر استان از مسیر برگزاری انتخابات و با رای خود مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و رسالت‌های کلان و مهمی را در حوزه اطلاع‌رسانی خدمات دولت بر دوش می‌کشد.