با توجه به افزایش 45 درصد تردد خودروها در محورهای استان، گشت های هدفمند پلیس در مسیر تردد زائران اربعین حسینی استقرار و افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر شاهد افزایش ۴۵ درصدی تردد خودروها بودیم که نشان دهنده حجم ورودی خودروها به محورهای مواصلاتی استان ایلام برای شرکت در اربعین حسینی (ع) است.

وی افزود: از رانندگان می‌خواهیم به لحاظ حجم ترددهای پر حجمی که در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران وجود دارد حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: امیدواریم رانندگان و زائران عزیزی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند سرعت، دقت، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه را که همگی می توانند به تنهایی خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند نداشته باشند تا سفر ایمن و بدون حادثه ای را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌ها شاهد تغییرات عمده ای است و پیمانکاران مشغول فعالیت های جدیدی در محورهای مواصلاتی هستند و طبیعی است امکان تصادف وجود دارد که تاکید می کنم رانندگان با صبر و حوصله و به دور از عجله و شتاب رانندگی کرده و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی و تابلوهای راهنمایی در مسیر توجه کنند.

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه های ذیربط که مشغول بازسازی در مسیرهای ارتباطی هستند هر چه سریعتر طرح های خود را به اتمام برسانند و پلیس نیز در مسیر گشت های خود را به صورت هدفمند افزایش خواهد داد تا شاهد تلفات  و حوادث در جاده ها نباشیم.