دبیر خانه دائمی ۱۰ آبان و عملیات محرم در دهلران راه اندازی و راویان این عملیات بزرگ را برای دانش آموزان و نسل کنونی تحلیل و بیان کنند.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ امام جمعه دهلران  در آیین گرامیداشت عملیات محرم و حماسه آزادسازی شهرهای دهلران و موسیان، اظهار کرد: دهلران مشهد شهیدان گمنام و سرزمین و قدمگاه شهدایی از سراسر کشور است که با خون خود از کیان اسلامی دفاع کردند.
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: عملیات محرم با “دهلران”، “موسیان” و “دشت عباس” گره خورده است، عملیات محرم را نمی توان در تقویم تاریخ دفاع مقدس جدا کرد و آزادسازی دهلران و موسیان در تاریخ ماندگار و یادگار رشادت های شهدای اصفهان است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دهلران محل عروج سبک بالان عاشق است، افزود: امروز باید گفت ای مردم مظلوم فلسطین و غزه، مردم دهلران شما را به خوبی درک می کنند چرا که روزی این مردم، زیر بمب های صدام صهیونیستی آواره و جنگ زده شدند و سختی های شما را درک می کنند.
امام جمعه دهلران از متولیان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس می خواهیم به یادمان های شهدای دهلران و راههای مواصلاتی آنها توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد: می طلبد که عملیات محرم و ۱۰ آبان در تقویم کشور ثبت شود، همانگونه که نمی توان “دهلران”، “موسیان”و “دشت عباس” را از تاریخ دفاع مقدس جدا کرد.
حجت الاسلام موسوی یادآور شد: دبیر خانه دائمی ۱۰ آبان و عملیات محرم در دهلران راه اندازی و راویان این عملیات بزرگ را برای دانش آموزان و نسل کنونی تحلیل و بیان کنند.
اجرای شعر توسط اقای رحمتی و اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه تربیت و پخش کلیپ از دیگر برنامه ها بود.