به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی با توجه به هزینه های تولید این قیمت عادلانه نیست و ظلم به کشاورزان است و مراتب نگرانی کشاورزان را منتقل کرده ام.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ استاندار ایلام در جشن برداشت گندم در بخش موسیان شهرستان دهلران گفت: خرسندم که در جشن برداشت گندم حضور دارم و در جشن شکرگزاری شما حضور دارم.

دکتر بهرام نیا افزود: بهره برداران در تولید محصول استراتژیک گندم تلاش می کنند و در افزایش تولید و اقتصاد تلاش دارند.
وی گفت: سال گذشته ۱۶۰ هزار تن برداشت گندم در استان داشتیم  و امسال ۲۶۰ هزار تن است.
بهرام نیا از تلاش های نماینده مجلس برای خدمت به مردم هم تقدیر و گفت: رعایت حق و حقوق شما در قیمت گذاری رعایت و تسریع می شود.
فرماندار ویژه دهلران در جشن گندم در بخش موسیان گفت: در سفر جنابعالی دیدار با مردم سه بخش مرکزی و موسیان و دشت عباس دیده شد.
دکتر صادقی افزود: دهلران قطب تولیدات کشاورزی استان است و در گندم برند کشور و در تولید کلزا مقام سوم کشور داریم و ۵۰ درصد محصول گندم استان در دهلران است.
امام جمعه دهلران هم از استاندار انقلابی و جهادی استان قدردانی و گفت: خدا را شاکریم که امروز شاهد جشن گندم در بخش موسیان هستیم.
سید محسن موسوی افزود: کشاورزان در تولید و اقتصاد نقش برجسته دارند.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: ۳۷ هزار هکتار از اراضی استان علیه بیمار ها کار انجام شده است.
عموزاده  افزود: در استان ۱۵۰ هزار هکتار  زیر کشت گندم  داریم  که پیش بینی می شود  ۳۵۰ هزا تن گندم  و ۷۰ هزار تن جو برداشت شود و ۳۰ مرکز خرید و ۱۶ سیلوی فعال داریم.
علیزاده نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: خدا را شاکریم که به برکت نزولات آسمانی و علیرغم مشکلات بهره برداران تلاش و امروز شاهد برداشت گندم در بخش موسیان هستیم
وی گفت: به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی با توجه به هزینه های تولید این قیمت عادلانه نیست و ظلم به کشاورزان است و مراتب نگرانی کشاورزان را منتقل کرده ام.
نماینده حوزه جنوب افزود: از دولت انتظار داریم افزایش قیمت را اعمال نماید.
وی گفت: یکی از دغدغه کشاورزان بحث آب بهای کشاورزان است و باید برای ان چاره اندیشی شود.
علیزاده اظهار کرد: ۱۵ میلیارد تومان پرونده برای ادوات کشاورزی  در استان آماده شده و ۲۵ دستگاه کمباین در ان هست و در مکانیزاسیون و رونق کشاورزی نقش دارد.
مدیر کل غله  استان گفت: در استان ۱۵ سیلو و ۲۳ مرکز خرید داریم  و ۷ سیلو در دهلران آماده خرید گندم است.
سعید شریفی افزود: ۶ هزار تن گندم ما تحویل گرفتیم  و با نرخ گذاری بهای گندم پرداخت می‌شود.