البته این بی احترامی و بی توجهی به مردم حوزه انتخابیه ام نزد آقایان مسبوق به سابقه است

بهزاد علیزاده؛ نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری باور ما گفت:

وی گفت: ظاهرا آقای استاندار و دفتر ایشان تمایلی به اطلاع رسانی در مورد سفر مسئولان کشوری به استان به نماینده حوزه انتخابیه جنوب نمی بینند!

علیزاده یادآور شد: این در حالی است که حوزه انتخابیه جنوب استان با بیش از شصت درصد وسعت سر زمینی و ۳۰ درصد جمعیت استان دارای ظرفیت ها و پتانسیل ها و مشکلات بی شماری است.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جای سوال است چرا در کمتر از ۴۸ ساعت از پرسش اینجانب از آقای استاندار در مورد سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری، ایشان اظهار بی اطلاعی می کنند اما وقتی معاون محترم اجرایی رییس جمهور برای بررسی مصوبات دور اول و برنامه ریزی برای مصوبات دور دوم به استان می آیند به بنده به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه جنوب اطلاع داده نمی شود!

نماینده استان گفت: امروز( پنج شنبه ) صبح وقتی آقای قاسمی از همراهان معاون محترم اجرایی رییس جمهوری در استان از علت عدم حضور بنده در جلسه سوال پرسید وقتی اظهار بی اطلاعی کردم از عدم اطلاع رسانی استانداری به اینجانب تعجب می کنند که چرا از شما دعوت بعمل نیامده است.

ایشان تصریح کرد: البته این بی احترامی و بی توجهی به مردم حوزه انتخابیه ام نزد آقایان مسبوق به سابقه است چون در سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت و وزیر کشور در ایام اربعین هم از نماینده مردم دعوت نکردند!

وی گفت: ظاهرا تضییع حقوق شهروندان حوزه انتخابیهِ جنوب نزد مسئولانِ استانداری به رویه ای عادی تبدیل شده است. به گونه ای که  در سفر دو هفته پیشِ دو معاون از وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی به حوزه انتخابیه ام هیچ کدام از معاونین استانداری آنها را همراهی نکردند.

بهزاد علیزاده صراحتا بیان کرد: بنده معتقدم مسئولانِ ذیربط استانداری ضمن اصلاح این رویه باید از مردم حوزه انتخابیه ام عذرخواهی نمایند و البته قطعا در اولین فرصت به دیدار وزیر محترم کشور خواهم رفت و مراتب نارضایتی خویش را از این گونه اقدامات استانداری را به اطلاع ایشان می رسانم و خواهان اقدام خواهم بود.