در مورد دخالت نمایندگان استان خوزستان در موضوع باید عرض کنم اصلا این‌ موضوع صحت نداشته و از اساس کذب محض است و این یک شیطنت رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی است

بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری باور ما گفت: در مورد اطلاعیه جذب نیرو توسط نیروگاه صبا دهلران و قائل شدن ضریب یک و یک دهم امتیاز برای شهرستان‌های دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک استان خوزستان بلافاصله با مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت و مدیرعامل شرکت صبا دهلران تماس گرفته و مراتب اعتراضی و نارضایتی خود را اعلام و در پیام‌ها و تماس‌های متعدد خواستار اصلاح موضوع شدم و نظر خود را مبنی‌ بر حذف امتیاز قائل شده برای تعدادی از شهرستان‌های استان خوزستان و صرفا اختصاصی شدن آزمون برای شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام شدم که در نهایت بعد از مدت کوتاهی اطلاعیه‌ای جدید و شرایط ثبت‌نام با حذف امتیاز یاد شده برای شهرستان‌های استان خوزستان صادر و مراتب به اینجانب اطلاع داده شد.

نماینده مردم اظهار داشت: برای تغییر حوزه امتحانی به دهلران نیز مجدداً پیگیری انجام شد و ضمنا از آقای صادقی فرماندار دهلران درخواست کردم به‌ عنوان رییس شورای تامین در خصوص سایر مشکلات آزمون یاد شده واکنش نشان داده و اعتراض خود را اعلام نماید.

بهزاد علیزاده تصریح کرد: در مورد دخالت نمایندگان استان خوزستان در موضوع باید عرض کنم اصلا این‌ موضوع صحت نداشته و از اساس کذب محض است و این یک شیطنت رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی است چرا که تا امروز بنده به‌ عنوان نماینده مردم به هیچ‌کسی اجازه نداده و نخواهم داد که در مسائل مربوط به حوزه انتخابیه کمترین دخالت را داشته باشند.

نماینده حوزه جنوب گفت: در مورد استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی در منطقه همواره در نطق‌ها و تذکرات در صحن علنی مجلس و در جلسات متعدد با مدیران صندوق بازنشستگی نفت، شرکت اهداف، مدیران شرکت نفت و گاز مناطق مرکزی و شرکت نفت و گاز غرب همواره تأکید مؤکد داشته‌ام.

وی گفت: همیشه با حضور نیروهای غیربومی مخالفت کرده‌ام اگر در این خصوص قصوری صورت‌ گرفته مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان باید پاسخ‌گو باشند چرا که بر اساس مصوبات کمیته کارگری شهرستان معرفی افراد برای جذب در شرکت‌ها باید از طریق تنها مرکز کاریابی شهرستان صورت پذیرد.

علیزاده گفت: اینکه مرکز کاریابی چگونه اقدام به معرفی افراد غیربومی نموده‌ است یا اگر این‌ موضوع را منتفی بدانیم و شرکت‌ها راساً و بدون اطلاع تنها مرکز کاریابی و مسئولان شهرستان اقدام به جذب نیروی غیربومی کرده‌اند در این حالت نیز مسئولان شهرستان باید پاسخگو باشند چرا که بر اساس قانون هر گونه جذب و استخدامی باید در کمیته کارگری شهرستان مطرح گردد.

نماینده مردم گفت: در پایان ضمن تذکر به مدیران شرکت های نفتی منطقه در خصوص جذب نیروی غیربومی در شرکت ها از مسئولان و دستگاه های ذی ربط می خواهم در این رابطه اقدامات سخت گیرانه نظارتی انجام داده و بنده کما فی سابق نیز با تمام توان آماده هر گونه همکاری در این زمینه می باشم و از اقدامات آنها در این راستا حمایت کامل را خواهم داشت. امیدوارم منبعد توسط دست اندرکاران دقت و توجه کافی در این زمینه به عمل آید.