همکاری و همراهی مردم با بخشدار و پیگیری هماهنگ مشکلات از طریق بخشداری موجب تسریع در حل مشکلات منطقه خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری باور ما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ با حضور مهندس حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران و ستوانیکم پاسدار بالوی فرمانده حوزه بسیج دشت عباس و شوراها و دهیاران و جمعی از معتمدان و شیوخ بخشدار دشت عباس تودیع و معارفه شد.

در این آئین از زحمات احمد علیرضایی قدردانی و با حکم دکتر بهرام نیا استاندار ایلام سیدفرهان بخات بعنوان بخشدار دشت عباس معارفه شد.

حاتمی مدیریت را فرصت خدمت صادقانه به مردم برای کسب رضایت خداوند دانست و گفت:باید این فرصت را غنیمت شمرد و هر چه می توانیم در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم از آن استفاده کنیم.

وی مردم دشت عباس را مردمی ولایت مدار وفادار به انقلاب و ارزشها و شایسته بهترین خدمات دانست واز بخشدار خواست تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی بر ضرورت پیگیری ها برای استقرار نمایندگی ادارات در بخش تاکید کرد و گفت: همکاری و همراهی مردم با بخشدار و پیگیری هماهنگ مشکلات از طریق بخشداری موجب تسریع در حل مشکلات منطقه خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از زحمات و خدمات علیرضایی بخشدار سابق دشت عباس گفت: پیشبرد اهداف و برنامه ها و سیاست های دولت با همکاری شوراها و دهیاران و مشارکت مردم به جد مد نظر باشد.