شادی و نشاط و فعالیت های بدنی از جمله موارد مهمی است که برای دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و موجب می شود تا علاوه بر اینکه دانش آموزان از نظر بدنی و جسمانی پرورش یابند از نظر روحی و روانی نیز در سطح مناسبی قرار گیرند.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش موسیان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقه دو بین دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول مدرسه شهید جامخانه آموزش و پرورش موسیان برگزار شد.

رحیم ایمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان که از نزدیک شاهد برگزاری این دوره از مسابقات بود اظهار داشت: شادی و نشاط و فعالیت های بدنی از جمله موارد مهمی است که برای دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و موجب می شود تا علاوه بر اینکه دانش آموزان از نظر بدنی و جسمانی پرورش یابند از نظر روحی و روانی نیز در سطح مناسبی قرار گیرند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان افزود: این اداره برنامه‌ها متعددی مخصوص دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی بسیج برگزار کرده است که این سری از مسابقات نیز در ذیل همین برنامه‌ها می باشد ایمانی ادامه داد: برای برگزاری این سری از مسابقات از تمامی عوامل برگزاری آن از جمله معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش موسیان و نیز اداره‌ی ورزش و جوانان، کلانتری موسیان، حوزه مقاومت بسیج و شبکه‌ی بهداشت و درمان شهر موسیان و …. تقدیر و تشکر می کنیم.

رحیم ایمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان در پایان گفت: این مسابقه در طول بلوار نفت شهر موسیان برگزار شد که به نفرات اول تا سوم این مسابقه توسط حوزه مقاومت بسیج شهر موسیان جوایزی اهدا می شود.