استاندار ایلام بعد از ظهر امروز از پروژه های مصلای دهلران و طرح انتقال آبگرم بازدید و کلنگ طرح ویلا سازی منازل مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به زمین می زند.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به سفر دو روزه دکتر بهرام نیا به دهلران گفت: ادای احترام به شهدای گمنام و بازدید از پروژه جاده سازی نصریان و دیدار با امام جمعه دهلران وبازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ برتش و شرکت در جلسه کارگروه اشتغال از برنامه های پیش از ظهر امروز پنج شنبه  استاندار ایلام در دهلران هستند.
فرماندار ویژه دهلران افزود: استاندار ایلام بعد از ظهر امروز از پروژه های مصلای دهلران و طرح انتقال آبگرم بازدید و کلنگ طرح ویلا سازی منازل مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به زمین می زند.
دکتر صادقی بازدید از سایت جدید اربعین و دیدار با خانواده شهدا و واگذاری اسناد ملکی از دیگر برنامه های بعداظهر پنج شنبه استاندار در دهلران بر شمرد.
وی با اشاره به حضور استاندار در دهلران در روز جمعه اظهار کرد:بازدید از ایستگاه تقویت فشار و شرکت در جشن برداشت گندم و جشن تبدیل دشت عباس به شهر و بازدید از مینی ان جی ال و شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با بزرگان ومعتمدین شهرستان  از برنامه های این روز هستند.