نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و آزادگان و ملت ولایی مسیر الهی خود را ادامه می دهد.

‍به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقدمه کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام امام جمعه دهلران و فرمانده سپاه ناحیه دهلران و بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد شهید دهلران و فرمانده پایگاه بسیج شهید نوری روستای حاضرمیل و مسئول کتابخانه عمومی روستا و همچنین رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان با خانواده شهید رضایی و جانباز عباس جوزی و آزاده سرافراز عینی در روستای حاضرمیل دیدار کردند.
امام جمعه دهلران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و آزادگان و ملت ولایی مسیر الهی خود را ادامه می دهد.
موسوی خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران را صاحبان انقلاب دانست و افزود: همه آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.
سرهنگ ابدونی فرمانده سپاه هم گفت: باید همه خادم مردم و بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان باشیم.
بخشدار مرکزی دهلران هم با ابلاغ سلام معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران به این خانواده ها گفت: وی بدلیل ماموریت کاری سلام خود را اعلام و از خانواده های شهدا و جانبازان و ازادگان تقدیر کردند.
مراد رضازاده فرمانده پایگاه شهید نوری حاضرمیل و عضو شورای اسلامی هم گفت: همکاری با خانه بهداشت روستا در اجرای واکسیناسیون و اجرای گشت های محله محور و اجرای مسابقات فوتسال و طناب کشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان در هفته دفاع مقدس انجام گرفت.