با توجه به برنامه زمانبندی و اولویت بندی صورت گرفته نهضت آسفالت ادامه خواهد داشت.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی شهرداری دهلران؛ مهندس جام‌ سحر شهردار دهلران با اشاره به اجرای چندین پروژه عمرانی و خدماتی طی هفته های آتی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه جدولگذاری کوی بعثت و منطقه ۹ دی به طول تقریبی یک هزار متر طول در دست اقدام می باشد که بخشی از کار در دوربرگردان یکم خیابان آویشن به اتمام رسیده است.

وی در خصوص آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر خاطرنشان ساخت: با توجه به برنامه زمانبندی و اولویت بندی صورت گرفته نهضت آسفالت ادامه خواهد داشت.

شهردار دهلران از احیاء پارک جنگلی شهرداری(چاه آب) خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دیوار کشی این پروژه در حال تکمیل می باشد که به فضل الهی کاراجرایی فاز سوم شامل محوطه سازی این پارک نیز پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

مهندس جام سحر در خصوص احداث کانال هدایت آبهای سطحی در منطقه کوی هواشناسی نیز بیان نمود: کارهای مربوط به پیمان سپاری پروژه جدولگذاری این منطقه انجام شده است و طی هفته های آینده عملیات اجرایی آن آغازخواهد شد.

وی در پایان افزایش دهانه پل آرامستان بهشت رضا(ع)( چهار طاقی )، احداث پوشش سیل بند در اطراف شهر، اصلاح پل های عرضی کوچه ها و معابر را از دیگر برنامه های دردست اقدام و در حال مناقصه شهرداری دهلران عنوان کرد.