انتظار است طبق قانون شرکت ها از ورزشکاران و همچنین مسایل فرهنگی در شهرستان بر اساس مسئولیت های اجتماعی حمایت و مسئولان صنعت نفت به مسئولیت های اجتماعی در این شهرستان توجه ویژه کنند.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران اظهار داشت: اشتغال جوانان بومی در شرکت ها باید به جد مد نظر متولیان، شرکت ها و پیمانکاران باشد و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که جوانان بومی اخراج و غیربومی ها جایگزین و یا غیر بومی گزینی شود.

وی تاکید کرد: از مسئولان که در این خصوص توجه و موضوع بکارگیری بومی ها را رصد می کنند، تقدیر می کنم، نباید به شرکت ها اجازه بکارگیری غیر بومی و یا اخراج نیروهای بومی و جایگزینی غیر بومی داده شود و نیاز است در دهلران مسئولان زیربط و نظارتی به این مهم توجه ویژه و رصد و برخورد کنند.

خطیب جمعه دهلران به موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت ها هم اشاره کرد و افزود: انتظار است طبق قانون شرکت ها از ورزشکاران و همچنین مسایل فرهنگی در شهرستان بر اساس مسئولیت های اجتماعی حمایت و مسئولان صنعت نفت به مسئولیت های اجتماعی در این شهرستان توجه ویژه کنند.

موسوی در ادامه به سخنان رهبری در جمع هیات دولت اشاره کرد و گفت: دولت در طول یکسال گذشته رضایت مندی مردم را جلب کرده و این را به دولت و خدمتگزاران مردم در این دولت تبریک می گوییم.

وی با اشاره به این بیان رهبری که فرمودند: نشنیدیم در این دولت کسی بگوید اختیار نداشتیم، تاکید کرد: در این دولت مثل دولت قبل گفته نمی شود که اختیار نداشتیم و دولت با تمام توان در مسیر خدمت به مردم تلاش می کند و این جای قدردانی دارد.

امام جمعه دهلران به آبرسانی به خوزستان و رفع مشکلات آب شرب آن در یکسال اشاره و اضافه کرد: این کاری جهادی بود که امروز توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

حجت الاسلام موسوی معیشت و مسکن را از موضوعات مورد تاکید رهبری برشمرد و یادآور شد: در دهلران مستاجران مشکل مسکن دارند و مسئولان شهرستان و استان به این مهم توجه کنند، چراکه نهضت مسکن سازی در دهلران ضرورت دارد.

وی همچنین با تبریک هفته تعاون اظهار داشت: ۵۰۰ تعاونی در شهرستان دهلران وجود دارد و از مدیران تعاونی های مسکن مهر به شدت گلایه داریم چون با وجود سهم آورده مردم، اما هنوز مسکن به آنها تحویل نشده است.

امام جمعه دهلران گفت: دادستان و مسئولان اقدام عاجل در این زمینه داشته و به مشکل مردم رسیدگی کنند ، دادستان مشکل تعاونی ها را رسیدگی و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر هم عملیاتی شود.

وی به اربعین و استقبال و پذیرایی مردم ولایت مدار دهلران از زائران اشاره کرد و افزود: ۴۰ موکب در شهرستان ساماندهی شده و امیدواریم خادمین خوبی برای زوار باشیم.