برای دانش آموزان واقعیت ها را بیان کنید تا با دروغ پردازی دشمن فریب نخورند

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ این آئین با حضور دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و نماینده مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرهنگیان انجام شد.

دکتر صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم گفت: در دولت سیزدهم نظام  رتبه بندی اجرا شد که جای تقدیر دارد و باید این کار ارزشمند را ستود و به مرور و با عدل و انصاف این خدمت تکمیل شود.
وی مقام و جایگاه معلم ارزشمند و با اهمیت دانست و ضمن تجلیل از مقام شامخ معلم و فرهنگیان به خدمات دولت اشاره و افزود: در طول این دو سال اخیر و البته دولت های قبل هم خدماتی شده و خدمات نظام در  همه عرصه ها موجب توسعه و ترقی و پیشرفت  شده است.
فرماندار ویژه دهلران افزود: باید تحلیل کنیم در این ۴۰ سال کجا بودیم و به کجا رسیدیم واین خدمات حق مردم است و باید انها را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.
وی به فضای مجازی و آسیب ها و تهدیدات آن اشاره و گفت: در  این فضاطوری خانواده سلطنتی و شاهنشاهی جلوه داده می شود که انگار جای به جای کشور گلستان بود ولی حقیقت چیز دیگری است و در ان زمان  مردم در سایر مناطق ایران و تهران از مسایل مدرن شهری و حتی امکانات اولیه روستایی محروم بودند.
دکتر صادقی اظهار کرد: قبل از  انقلاب برق مردم ایلام با ژنراتور بود و در ساعات خاصی برق بود ولی امروز در حوزه انرژی  تحولات گسترده شاهدیم و برق را صادر می کنیم ودر حوزه آبرسانی و کشاورزی و نفت و گاز انقلابی ایجاد شده که ایران در بحث انرژی و نفت و گاز و پتروشیمی از کشورهای مطرح در جهان است و در حوزه علمی  و دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و نانو حرف برای گفتن داریم.
وی یاد اور شد: در آن زمان به ایرانی اجازه کارهای فنی و مهندسی داده نمی شد ولی امروز تولیدات و تجهیزات ما داخلی و متخصصان و مهندسان صنعت نفت و گاز و سایر پروژه های کشور بومی هستند.
دکتر صادقی گفت: تونل سازی ها را ببینید و جاده های های چهارخطه و خدمات ریل و راهن آهن و بهداشت و درمان در این نظام اصلا قابل قیاس با قبل انقلاب نیست و امروز به برکت این نظام مقدس خدمات به وفور در دسترس هستند و در حوزه موشکی و تولیدات نظامی سرآمد هستیم.
فرماندار ویژه دهلران  تاکید کرد: برای دانش آموزان واقعیت ها را بیان کنید تا با دروغ پردازی دشمن فریب نخورند و نگذاریم دشمن با دروغ پردازی و برجسته کردن موضوعات ناچیز ذهن جوان ما خراب کند و وظیفه فرهنگیان در تبیین دستاوردهای نظام سنگنین و برجسته است و نیاز است در سنگر جهاد تبیین فرمایشات رهبری را محقق کنند.
نماینده مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: تیر دشمن در هدف قرار دادن فرهنگیان و دانش اموزان در اعتشاشات به سنگ خورد و فرهنگیان و دانش آموزان بخوبی نقشه شوم دشمن را خنثی کردند.
قریشی زاد افزود: ما هم قسم می شویم در سنگر مبارزه با دشمن با هم هستیم و اجازه نفوذ به دشمن را نمی دهیم و در مسیر شهدا و انقلاب حرکت خواهیم کرد.
در پایان از خانم ها نسیرین مرادی مهر و فریبا رحمانی و باقر عارفی فرد و امین دارابی بعنوان معلمان نمونه سال ۴۰۲ در شهرستان دهلران تجلیل شد.
در این مراسم از خانواده دانش آموز شهید حیدر احمدی هم قدردانی شد.
همچنین سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه دهلران با اهدا لوح و هدایا از گروه سرود مدرسه خدیجه کبری و مدرسه اروند رود و رئیس آموزش پرورش دهلران تقدیر کرد و رئیس شورای شهر دهلران نیز با اهدا لوح از همکار فرهنگی خود در شورا بختیار باویر قدردانی کرد.