برای تأمین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک‌میلیون و ۵۶۴ هزار متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرهای استان در حال انجام است.

به گزارش باور ما به نقل از فارس؛ عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: در ایلام با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده اظهار داشت: تاکنون ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع( بیش از ۱۵ هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی در استان واگذار شده است.

وی افزود: همچنین مراحل احداث یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاری‌ها طبق تفاهمنامه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ۲۱ هزار مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده سه هزار و ۶۸ مورد نیز تأیید نهایی شده است.

وی ادامه داد: میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهرهای استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی دو سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قانون جهش تولید مسکن را ۱۴ هزار و ۶۲ واحد است که برای احداث این میزان واحد مسکونی تاکنون ۵۰ هزار و ۸۷۹ متر مربع زمین در نظر گرفته شده است که قابلیت احداث دو هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی را دارد.

بهادری تاکید کرد: برای تأمین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک‌ میلیون و ۵۶۴ هزار متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرهای استان در حال انجام است.