در این جلسه اعضا در خصوص خدمت رسانی مطلوب و تقسیم وظایف محوله به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی شهرداری دهلران؛ امین اله جام سحر شهردار و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دهلران در حاشیه این جلسه با اشاره به اهمیت  و جایگاه اربعین اظهار کرد: اربعین فرصت بسیار ارزشمندی برای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است که خداوند این نعمت را به ما عطا نموده است.

وی گفت: با توجه به همزمانی ایام اربعین و فصل گرما می بایست تمهیدات ویژه تری نسبت به سنوات گذشته در بحث ارائه خدمات اندیشیده شود.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین دهلران افزود: تمامی دستگاه های خدمات رسان در بحث اربعین باید به گونه ای پای کار باشند که ثابت کنیم دهلران گذر مناسبی برای تردد زوار حسینی می باشد.

شهردار دهلران خاطرنشان ساخت: با توجه به درنظر گرفتن ضلع جنوبی میدان ورودی شهر از سمت مهران بعنوان موکب مرکزی شهرستان تمامی اقدامات زیرساخت های لازم از جمله احداث ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی، آب، تیرهای چراغ برق، و تسطیح و خاکبرداری محوطه جایگاه انجام گرفته است.

وی  مباحثی چون تغذیه، بهداشت و درمان، تامین امنیت و مسائل ترافیکی، آب شرب سالم و نمازخانه را مهم بر شمرد و یادآور شد: در این خصوص اقداماتی صورت گرفته است و وظایفی نیز برای هر یک از اعضای کمیته پشتیبانی تعیین شده است.

شهردار دهلران و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت مناسب پتروشیمی دهلران در بحث پشتیبانی به فضل الهی از این ظرفیت در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به زائرین حسینی استفاده خواهیم کرد.