در این مقطع از زمان شدیدا نیاز داریم که جامعه دانشجویی ما، واقعا دنبال عدالت خواهی و آرمان خواهی و مطالبه گری باشد، اگر بناست تفکر بسیجی دانشجویی ما در آرمان خواهی و مطالبه گری تاثیرگذار باشد به اتاق فکر نیاز داریم و تاثیرگذار هم می توانیم باشیم

به گزارش باور ما؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار با اشاره این مطلب که جنبش دانشجویی از آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: نگاه و رویکرد و نگرش دانشجو مطالبه گری ودنبال رو خواستهای اساسی مردم باشند.
وی اظهار داشت: تفکر اسلامی و اندیشه های نو انقلاب درایده دانشجویان قرار گیرد و دانشجویان فعال وپر انرژی بدنبال مطالبات اساسی جامعه است.
دکتر کریمی تبار در ادامه گفت: دانشجو یان انقلابی ما در مقابل استکبار جهانی و تفکرات غرب ایستادند اگر چه برخی هم سعی کردند چراغ سبز برای انحراف در این مسیر ایجاد کنند که الحمدلله موفق نشدند.
حجت الاسلام و  المسلمین دکتر کریمی تبار همچنین یادآور شد: عدالت خواهی و دفاع از ارزشهای اسلامی از وظایف ذاتی دانشجویان انقلابی بوده و نقش دانشجو در حفظ این آرمان ها مهم است.
وی در پایان سخنان خود گفت: با تشکیل اتاق فکر در بخش های مختلف جهت آینده‌ای بهتر از ضروریات است.
ابراهیم محمدی روزنامه نگار

امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از بسیج دانشجویی استان، اظهار کرد: شانزدهم آذر ماه سرآغاز نهضت دانشجویی است که با مبارزه با استکبار آغاز و در فراز و فرود مسیر آن برخی ها به عنوان ادامه دهنده راه این شهدا و دانشجویان است که در مقاطعی خیلی جدی در برابر استکبار ایستادند و می ایستند و در بعضی مواقع هم هم برخی ها با چراغ سبز نشان دادن به دشمن، خواستند که یک چرخش انحرافی در این مسیر ایجاد کنند که موفق نشدند.

وی تاکید کرد: در این مقطع از زمان شدیدا نیاز داریم که جامعه دانشجویی ما، واقعا دنبال عدالت خواهی و آرمان خواهی و مطالبه گری باشد، اگر بناست تفکر بسیجی دانشجویی ما در آرمان خواهی و مطالبه گری تاثیرگذار باشد به اتاق فکر نیاز داریم و تاثیرگذار هم می توانیم باشیم