آموزش ها زمینه ساز اشتغال پایدار هستند که جوانان ما باید این اموزش ها را فرا بگیرند تا شاهد تربیت نیروی متخصص و کار آمد در شهرستان برای اداره امور نفت و گاز در شهرستان و اشتغال انان در این مجموعه ها باشیم.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و اسماعیلی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولان و جوانان این آئین برگزار شد.
فرماندار ویژه دهلران با گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان گفت: توانمندی ها و ظرفیت های نظام بر همه آشکار است و در این بین نقش جوانان و زنان در فعالیت ها برجسته است.
دکتر صادقی بهره گیری از ظرفیت زنان و جوانان را منشا تحول دانست و افزود: آموزش ها زمینه ساز اشتغال پایدار هستند که جوانان ما باید این اموزش ها را فرا بگیرند تا شاهد تربیت نیروی متخصص و کار آمد در شهرستان برای اداره امور نفت و گاز در شهرستان و اشتغال انان در این مجموعه ها باشیم.
وی با اشاره به اینکه ما برای استقلال ممکلت شهدا داده ایم و امروز روی پای خودایستاده ایم افزود: امروز در اکثر حوزه ها شاهد پیشرفت و اداره نفت و گاز کشور بدست جوانان و متخصصان ایرانی است.
وی به تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها توسط جوانان در این نظام اشاره و افزود: باید برای جوانان و اقشار مختلف مردم خدمات نظام را اطلاع رسانی کنیم تا بدانند در گاز رسانی و آبرسانی و جاده سازی و سایر حوزه ها چه تحولی ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان خواستار توسعه و پیشرفت و دوستدار ما نیستند افزود: دشمنان می خواهند جونان ما از نظام و این همه خدمات غافل و جوانان و زنان ما را به مسیر دلخواه خود که چیز جز فریب و دروغ نیست هدایت کنند.
وی با اشاره به مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات ها گفت: این یعنی مردم سالاری و توجه به نظر و رای مردم و این هم یکی از برکات نظام می باشد.
وی به تحریم ها اشاره و افزود: دشمن تاب و تحمل پیشرفت ها را ندارد و همیشه توطئه می کند و جراحی اقتصادی دولت سیزدهم به نفع مردم بوده است.
در ادامه غبار روبی گلزار شهدا انجام شد
امام جمعه دهلران در این آئین  با تبریک روز جوان گفت: شهدا همه چیز خود را فدای سربلندی نظام و ارامش ما کردند.
موسوی جوانان را نیروی کار امد کشور دانست و گفت:رسیدگی به امورات جوانان باید در کانون توجه برنامه ریزان باشد.