امروز دهلران یک کارگاه بزرگ سازندگی است چراکه پروژه های عمرانی فعال هستند و این نویدبخش آینده درخشان برای شهرستان است

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ لطیف صادقی روز یکشنبه در دیدار با مردم روستاهای دشت عباس به همراه نماینده مجلس و جمعی از مدیران شهرستان اظهار داشت: دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان با جدیت و با هم افزایی نمایندگان مجلس در مسیر خدمت به مردم از همه ظرفیت ها استفاده می کنند تا شاهد رفع مشکلات و تسریع در خدمت رسانی به مردم باشیم.
وی به خدمات، اقدامات و برنامه های دولت برای توسعه متوازن منطقه اشاره کرد و افزود: امروز آهنگ توسعه در دهلران سرعت گرفته و شاهد ارتقا خدمات به مردم و بویژه در مناظق روستایی هستیم.
فرماندار ویژه دهلران به مجموعه اقدامات در حوزه راه های شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: دیپلماسی فعال و هوشمندانه استاندار در حوزه بهره گیری از مرز نویدبخش گشایش مرزهای چند گانه در استان برای رونق اقتصادی و معیشت و اشتغال مردم است.
صادقی تاکید کرد: امروز دهلران یک کارگاه بزرگ سازندگی است چراکه پروژه های عمرانی فعال هستند و این نویدبخش آینده درخشان برای شهرستان است.
وی به سرمایه گذاری های دولت در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و آب و خاک دهلران اشاره و اضافه کرد: این سرمایه گذاری ها موجب تحول در تولید و اشتغال در شهرستان می شوند.
فرماندار ویژه دهلران کارنامه خدمات و اقدامات دولت در این مدت را مثبت ، روبه رشد و قابل دفاع دانست و افزود: دولت مصمم به رفع محرومیت در روستاهاست و امروز می بینیم دامنه خدمات به دورترین روستاها کشیده شده و شاهد تسریع در خدمت به روستاها و مهاجرت معکوس هستیم.