در زمینه اشتغال در شرکت ها و استفاده از تسهیلات اشتغالزایی موفق به ایجاد دو هزار شغل در شهرستان شدیم که بالاتر از تعهد ماست

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر  صادقی در نشست شورای اداری دهلران گفت:گردشگری آبگرم و آثار طبیعی و ملی در شهرستان ظرفیت هستند و ۱۰ میلیارد ریال  برای روشنایی و ساماندهی مجتمع گردشگری دویرج اختصاص یافته وایجاد باند دوم آبگرم و روشنایی و سکو سازی برای آن در دستور کار میراث فرهنگی است ضمن اینکه  تفرجگاه گلبهار از دیگر اقدامات است که نقش موثری در توریستی و گردشگری دارد.
وی از مسافران و گردشگران نوروزی برای سفر به شهرستان دهلران دعوت کردو وافزود: ستاد خدمات سفر در این شهرستان از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران استفاده می کند.
فرماندار ویژه دهلران به اقدامات سپاه در سازندگی اشاره و افزود: سپاه در همه امور پیشتاز است  و در حوزه سازندگی کمک کار دولت است و با همت سپاه و همکاری آب و فاضلاب در زمینه  تامین آب شرب روستاها  اقدامات خوبی در دست انجام می باشد و ۵۰ کیلومتر خط انتقال  آب شرب  برای روستاهای شهرستان در حال انجام است.
صادقی به تعهد اشتغال یکهزار و ۵۰۰ نفری شهرستان در سال جاری اشاره و گفت: در زمینه اشتغال در شرکت ها و استفاده از تسهیلات اشتغالزایی موفق به ایجاد دو هزار شغل در شهرستان شدیم که بالاتر از تعهد ماست که البته حلقه ایجاد اشتغال در حوزه نفت و گاز کمک بزرگی به شهرستان بوده است.
فرماندار ویژه دهلران گفت: در نهضت ملی مسکن طرح تفصیلی شهر را بعد از ۱۵ سال اصلاح و بخشی از زمین های مردم و دولتی  به شهرالحاق و برای یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکن ویلایی  در قالب نهضت ملی مسکن  زمین تامین  و اخذ مجوز از وزیر راه و شهرسازی برای ویلا سازی با قطعات  ۲۰۰ متری برای کسانی که فرم  جیم آنها سبز است  گرفته شد.
رئیس شورای اداری دهلران افزود: در زمینه راه سازی موضوع  چهاربانده کردن مسیر دهلران به مهران و اندیمشک در دستور کار است و اقدامات خوبی در این دو مسیر در حال انجام می باشد.
وی اظهار کرد: هدایت ابگرم با لوله با قول استاندار و پیگیری ها و همکاری امور آب در حال اجراست و خدمت بزرگی به مردم می باشد.
صادقی به سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به دهلران اشاره و افزود:  در این سفر بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از نوسازی مدارس کشور برای مدارس شهرستان اختصاص یافت که باید در این راستا از استاندار محترم، نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان تشکر کنم.