ایجاد امید و نشاط در جامعه بواسطه خدمت به مردم و بیان خدمات و گره گشایی از مشکلات محقق می شود.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم  گفت: ایجاد امید و نشاط در جامعه بواسطه خدمت به مردم و بیان خدمات و گره گشایی از مشکلات محقق می شود.
دکتر صادقی افزود: اگر دنبال توسعه هستیم به ظرفیت ها منطقه توجه ومعلمین می توانند در بحث توسعه منطقه نقش ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: معلمان وقت و عمر خود را صرف آموزش دانش آموزان می کنند و همه ما در محضر این عزیزان علم را فراگرفته ایم و قطعا دانش آموزان عزیز آینده سازان مملکت هستند و نقش معلمان در این آینده سازی برجسته است.
وی گذری به تبیین دستاوردهای نظام زد و افزود: در حوزه شهرستان دهلران اتفاقات بزرگی رخ داده است که مهمترین آنها در حوزه نفت و گاز است که با همت و نگاه ویژه دولت و پیگیری استاندار محترم و نماينده مردم در  مجلس و مسئولان شهرستان انجام شده است.
فرماندار ویژه دهلران گفت: پیشرفت فیزیکی پتروشیمی دهلران در یک سال گذشته دو برابر شده و به حدود ۴۷ درصد رسیده است  و ان جی ال ۳۱۰۰ نیز به سرعت در حال پیشرفت است و در حوزه کشاورزی تحولات عظیمی انجام و اشتغالزایی خوبی داشته ایم و در حوزه راهها و محرومیت زدایی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی یاد اور شد: تعویض لوله های فرسوده آب شرب بخش زرین‌آباد یکی از اقدامات ارزشمند دولت است که مشکل آب شرب را برای همیشه رفع خواهد کرد.
دکتر صادقی بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و گفت:در این عرصه باید همه تلاش کنیم و دستاوردهای نظام برای مردم و بویژه نسل جوان بیان کنیم.