در شرایطی سالگرد عملیات محرم را برگزار می کنیم که در این برهه از تاریخ، رزمندگانی در فلسطین توانستند در نوار غزه عملیاتی انجام دهند

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز در این مراسم، با بیان اینکه دهلرانی های مایه افتخار ما هستند، اظهار کرد: دهلران و مهران آبروی استان ایلام هستند و نام و آوازه استان ایلام با شهیدانی است که در این سرزمین آسمانی شدند.
سردار جمال شاکرمی یادآور شد: در شرایطی سالگرد عملیات محرم را برگزار می کنیم که در این برهه از تاریخ، رزمندگانی در فلسطین توانستند در نوار غزه عملیاتی انجام دهند که باید ابعاد مختلف آن را تشریح کرد چرا که هیمنه رژیم اشغالگر قدس و حامیان جنایتکار آن را در هم شکست.
وی با بیان اینکه حماس از ۲۲ نقطه و سیستم اطلاعاتی دشمن عبور کرد، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، موجب ترس و وحشت نظام سلطه و استکبار جهانی شده است.
سردار شاکرمی با قدردانی از همه برگزار کنندگان این مراسم و مردم فهیم دهلران، خاطرنشان کرد: دهلران شاهد عملیات های مختلفی در دفاع مقدس بود و حماسه مردمان و رزمندگان دهلرانی و سایر رزمندگانی که از کشور در عملیاتهای آن حضور داشتند در تاریخ ماندگار است.
عملیات محرم عملیات نظامی تهاجمی محدود نیروهای مسلح ایران، در خلال جنگ ایران و عراق بود، که به مدت ۱۰ روز، در آبان‌ماه ۱۳۶۱ به‌صورت مشترک توسط نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران، در منطقه دهلران و موسیان انجام شد.