در دوره دکتر محمد علی‌اکبری آموزشکده فنی، مهندسی و کشاورزی دهلران توسعه خوبی یافت۔ امید واریم دیگر بار در دوره ریاست دکتر طاهر علی‌محمدی شاهد و ناظر توسعه رشته های آن آموزشکده و بلکه شاهد ارتقاء آن به دانشکده و دانشگاه باشیم۔ شهرستان دهلران شایسته این ارتقاء می باشد و مردم بی صبرانه انتظار آن را می کشند۔

✍پایگاه خبری باور ما؛ امروز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ روز تکریم از شخصیتی بود که دارای منش و مرامی بی همتا و شخصیتی بی نظیر حداقل در استان به لحاظ علمی است۔
دکتر محمد علی‌اکبری با اینکه در نقطه اوج علمی در رشته خود قرار گرفته است اما چنان متواضعانه رفتار می کند که دوست و دشمن، اصولگرا و اصلاح طلب به راحتی مجذوب او می گردد۔ اما چه باید کرد با چرخش دولت ها علی‌اکبری که دانشگاه ایلام در دوران او تغییرات عمده ای به خود دید و در دوره ریاست ایشان بر آن دانشگاه، می رفت تا به یکی از دانشگاه های طراز اول ایران تبدیل گردد، اما او تغییر کرد۔
امید داریم دکتر طاهر علی‌محمدی ادامه دهنده راه او در جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه ایلام باشد۔
فراموش نگردد در دوره دکتر محمد علی‌اکبری آموزشکده فنی، مهندسی و کشاورزی دهلران توسعه خوبی یافت۔ امید واریم دیگر بار در دوره ریاست دکتر طاهر علی‌محمدی شاهد و ناظر توسعه رشته های آن آموزشکده و بلکه شاهد ارتقاء آن به دانشکده و دانشگاه باشیم۔ شهرستان دهلران شایسته این ارتقاء می باشد و مردم بی صبرانه انتظار آن را می کشند۔

پایگاه خبری باور ما به عنوان رسانه ای مطالبه گر آرزوی توفیق برای دکتر علی‌اکبری و همچنین آرزوی سربلندی در اهداف پیش رو برای دکتر علی‌محمدی را دارد۔