آب مایه حیات است۔ مردم روستای کاور از مایه حیات محروم هستند۔ الان که این یادداشت به نگارش در می آید آب آن روستا قطع می باشد۔

✍پایگاه خبری باور ما؛ امروز پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ نماینده مردم در مجلس، مدیرکل آب و فاضلاب استان و معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران از وضعیت آب شرب و مخازن آب برخی از روستاهای موسیان و دشت عباس بازدید کردند، اما روستای کاور از این بازدید محروم بود!

بازدید امروز مسئولان از شهرستان دهلران در واقع بازدیدهایی حول محور آب بود۔ آب مایه حیات است۔ مردم روستای کاور از مایه حیات محروم هستند۔ الان که این یادداشت به نگارش در می آید آب آن روستا قطع می باشد۔ در صورتی درد آنانی که با کمبود آب یا بی آبی دست و پنجه نرم می کنند را در می یابید که برای مدتی هر چند کوتاه بی آبی را تجربه کرده باشید۔ چرا مردم آن روستا از بازدید امروز محروم شدند!؟

کمتر از یک هفته پیش در با پیام های بی شماری از مردم که خواهان رساندن صدای خود به مسئولان بودند در طی یادداشتی کوتاه با عنوان” مردم روستای کاور دهلران دیگر تاب بی آبی را ندارند/مسئولان کوتاهی می کنند، آقای دادستان لطفا شما ورود کنید” این مشکل رسانه ای شد۔ انتظار می رفت نماینده مردم و اداره کل آب و فاضلاب استان ورود می کردند اما امروز با این بازدیدهایی که انجام شد مردم آن روستا از جایی که فریاد بی آبی روستای خود را بارها به گوش مسئولان رسانده بودند اما صدای آنان شنیده نشد و عملا امروز از وضعیت آب شرب آن روستا بازدیدی نشد، بسیار متاثر شده اند۔

بازدید از آن روستا و بررسی وضعیت آب شرب و مخزن آب آن روستا، چرا انجام نشد!؟

این پرسش مردم روستای کاور است که مسئولان از جمله نماینده مردم در مجلس، مدیرکل آب و فاضلاب استان و همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران باید پاسخگو آنان باشند۔