آقای قالیباف و روسای کمیسیون هایِ همراهِ رییس مجلس؛ چرا به دهلران دومین شهرستان استان، سفریِ در حد ده دقیقه نکردید؟ چرا پا در قدمگاهِ شهدایی که در دشت سوزان دهلران تشنه لب جان دادند، نگذاشتید!؟ تا بر قدمگاه آنان بوسه زنید و بگویید شهدا ما مسئولان مدیون شماییم و با صدای بلند بگویید مردم شهرستان دهلران ما مدیون شماییم و هنوز دِینمان را به شما ادا نکرده ایم۔

از چه بنویسیم و از چه بگوییم!؟ بنویسیم و بگوییم شهرستان دهلران به اندازهِ چند استانِ کشور ذخائر روی زمین و زیر زمین دارد؟ بنویسیم و بگوییم شهرستان دهلران در غرب کشور به لحاظ هایِ گوناگونیِ مقام اول را دارد؟ آیا مسئولان استان و کشور این را نمی دانند!؟ که ما آن را گوشزد کنیم!؟ اگر می دانند و توجه نمی کنند، واویلا! و اگر هم نمی دانند، صد بار واویلا!
اول بگوییم، آقای قالیباف و روسای کمیسیون هایِ همراهِ رییس مجلس؛ چرا به دهلران دومین شهرستان استان، سفریِ در حد ده دقیقه نکردید؟ چرا پا در قدمگاهِ شهدایی که در دشت سوزان دهلران تشنه لب جان دادند، نگذاشتید!؟ تا بر قدمگاه آنان بوسه زنید و بگویید شهدا ما مسئولان مدیون شماییم و با صدای بلند بگویید مردم شهرستان دهلران ما مدیون شماییم و هنوز دِینمان را به شما ادا نکرده ایم۔
آقای قالیباف؛ می توانستیم این یادداشت را دیشب یا دیروز بعد از اطلاع از سفرتان بنگاریم اما صبر کردیم ببینیم مشاوران و مسئولان استان ایلام این درک را دارند تا برنامه سفر شما از دهلران شروع شود! اما متاسفانه مشخص شد درک این موضوع وجود ندارد!
آقایان مسئولان؛ در ایران شهرهایی که در دوران جنگ تحمیلی در تیر رس دشمن بعثی قرار داشت به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد، چرا در سفرهایتان آنها را فراموش می کنید!؟
اما آقای قالیباف؛ دهلران دومین شهرستان استان ایلام با جمعیت اندک اش به اندازهِ چَند دَه استان ظرفیت بالقوه و بالفعل دارد که بسیاری از آنها از دید مسئولان به فراموشی سپرده شده است! شما یک انسانِ انقلابیِ جهادیِ هستید امروز از شما انتظار می رود نگاهتان به شهرستان دهلران ویژه باشد۔