در جریان کنگره ملی شهدای استان، برای سال های متمادی در حوزه های مختلف از جمله نوشتاری، فیلم و محرومیت زدایی کار انجام گرفته است، کنگره در این دو ماه خلاصه نمی شود و همه ایلام در این جهاد شریک هستند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از ایسنا؛ سردار “جمال شاکرمی” در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: با برگزاری کنگره ملی و عظیم ۳ هزار شهید استان ایلام، امروز صدای شهیدان بر کل استان طنین‌انداز شکوه و عظمت شهیدان استان ایلام در بیانات رهبر فرزانه و معظم انقلاب با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان بیشتر نمایان و آشکار بود.

وی گفت: در جریان کنگره ملی شهدای استان، برای سال های متمادی در حوزه های مختلف از جمله نوشتاری، فیلم و محرومیت زدایی کار انجام گرفته است، کنگره در این دو ماه خلاصه نمی شود و همه ایلام در این جهاد شریک هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سخنان گهربار مقام معظم رهبری فضای جدیدی را در مقابل ما قرار دادند و ما یاد گرفتیم در کنگره ها بیشتر به مردم نزدیک شویم، تصریح کرد: برکات برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، گفت: در کنار خدمات محرومیت زدایی و عمرانی، اقدامات موثر فرهنگی و هنری متعددی انجام گرفت که تولید فیلم، مستند، کتاب، تابلو فرش و دیگر آثار فاخر تولید شده که برای نسل های آینده ماندگار خواهد ماند.