تمهیدات لازم برای تأمین آب خنک اندیشیده شده و با نصب ۲۴ دستگاه جدید آبسردکن، بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به آب را حل می کند.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ نشست قرارگاه اربعین استان ایلام به ریاست محمد سبحان حسنی، سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و سایر اعضا در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در این جلسه گفت: خوشبختانه اکثر مصوبات دیروز جلسه قرارگاه اربعین اجرایی شده و مابقی نیز در دست اقدام است که می طلبد سریعتر اجرایی شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم ورودی زوار به استان و مرز مهران که رو به افزایش است و بنا بر دستور استاندار ایلام، آب و تغذیه زوار باید متناسب با حجم ورود زائران توزیع شود.

رئیس قرارگاه اربعین استان با تقدیر از اقدامات انجام گرفته برای تأمین آب و آبرسانی به زوار گفت: تمهیدات لازم برای تأمین آب خنک اندیشیده شده و با نصب ۲۴ دستگاه جدید آبسردکن، بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به آب را حل می کند.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با توزیع آب نیز ایستگاه هایی از قبل ایجاد شده بود که علاوه بر این نیز دو ایستگاه توزیع آب اضافه شده و مجموع آنها به ۶ مورد افزایش یافته است.

حسنی با تأکید بر سرعت عمل در اجرای مصوبات ستاد اربعین گفت: دستگاه های خدمات رسان در راستای کنترل و نظارت بر زیر مجموعه خود باید بصورت مرتبط سرکشی و هر موقع گزارشی دریافت شد، سریعا رسیدگی کنند.

وی در پایان بر ضرورت استمرار نظارت بر گران‌فروشی، ساماندهی دست فروشی ها و تأمین سوخت ناوگان حمل و نقل و شارژ به موقع دستگاه های خودپرداز مستقر در پایانه مرزی تأکید کرد.