مردم این دو شهر با شروع فصل گرما برای شنا پناه به رودخانه ها می برند! و هر ساله یک یا دو نفر و حتی بیشتر، جانشان را در رودخانه ها از دست می دهند و متاسفانه مسئولان ورزش استان در بی خیالیِ مفرط غوطه ورند

باز تابستان آمد و دغدغه دوستداران ورزش شنا و خانواده ها شروع شد۔
بیش از چهار سال است دوستداران ورزش شنا در دهلران از داشتن استخر محروم هستند و کار تعمیر تنها استخر این شهر به صورت لاپشتکی پیش می رود که چند روزی‌ست آن لاکپشت از حرکت باز ایستاده است!
این از دهلران؛ اما بیش از دو سال از کلنگ‌زنیِ استخر موسیان می گذرد!
مردم این دو شهر با شروع فصل گرما برای شنا پناه به رودخانه ها می برند! و هر ساله یک یا دو نفر و حتی بیشتر، جانشان را در رودخانه ها از دست می دهند و متاسفانه مسئولان ورزش استان در بی خیالیِ مفرط غوطه ورند و گویی تا امروز اتفاقی نیفتاده تا به خود آیند و به خود گوشنزد کنند ای دلِ غافل، چهار سال است مشغول به استخر شنای دهلرانیم و به مردم وعدهِ افتتاح در دهه فجر سال ۹۹ و دیگر بار قولِ پایان آن سال را دادیم! اما هر دو بار، بد قول شدیم و هنوز که هنوز است سرنوشت آن نامعلوم است۔ وعدهِ آنها وَعده نبود بلوفی بود که جلویِ دوربین ها زدند۔ بهتر است این بار بگویند اصلا مردم دهلران چهِ به شنا! یا آنها را به استخر شنا چه!
اما استخر شنایِ موسیان که قرار بود با اعتبار وزارت نفت احداث گردد بیش از دو سال است در حد همان اسکلت باقی مانده و اعتبار آن در جایی دیگر هزینه شد و کسی نپرسید تا کسی پاسخگو باشد! تا کی قرار است استخر شنای موسیان در همان وضعیت بماند، این را فقط خدا می داند و حسابش با کرامات الکاتین است۔
آقای نماینده؛ از مدیران اداره کل تربیت بدنی استان بپرسید سرنوشت استخر شنایِ دهلران و موسیان به کجا رسید؟ آیا پایانی بر طلسم استخر شنایِ دهلران متصور هستند!؟