اقدامات نیروی انتظامی و پلیس راه و راهور در اربعین قابل تقدیر است.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ امام جمعه دهلران با تبریک هفته فراجا گفت: اقدامات نیروی انتظامی و پلیس راه و راهور در اربعین قابل تقدیر است.
موسوی نیاز به امنیت را برای سایر فعالیت ها ضروری دانست و افزود: در حوادث اخیر دشمن با برنامه ریزی برای ضربه زدن به کشور و تضعیف قوای نظامی آمد که شکست خورد.
فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک هفته فراجا به نقش نیروهای مسلح در دفاع مقدس اشاره و گفت: تهدیدات همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت بوده است و قوای مسلح همواره در مقابل دشمن بخوبی رسالت خود را به سرانجام رسانده اند.
دکتر صادقی گفت: این نظام به دست امام عصر(عج)خواهد رسید و روز به روز با اقتدار مسیر الهی را طی و برای عمران و آبادانی تلاش می کند
وی با اشاره به شعار گروه تروریستی (پ ک ک) یعنی زن زندگی آزادی گفت: ما نباید در دام دشمن و ترویج شعارهای او گرفتار شویم و نیروهای مسلح به وجود خود افتخار کنند و در مقابل دشمن همواره در آمادگی باشند.
سرهنگ معصومی جانشین فرمانده هنگ مرزی دهلران هم با تبریک هفته فراجا گفت: به خادمی مردم مرزدار دهلران افتخار می کنیم همان مردمی که در صحنه های دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته اند.
مسئولان ضمن ادای احترام به تمثال شهدا از یگان های نظامی و انتظامی در میدان سان دیدند.
در این آئین امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران شهرستان و خانواده های معظم شهدا نیز حضور داشتند.