سوء‌استفاده از قدرت و فسادیِ بزرگتر از این وجود دارد که در قالبِ تعاونی مسکن به کارمندان غیربومی یک اداره کل زمین برای ساخت مسکن در متراژهای ۸۰۰، ۹۰۰ و ۱۰۰۰ مترمربع در شهر دهلران واگذار کنند؟

حسن جاوید؛ سوء‌استفاده از قدرت و فسادیِ بزرگتر از این وجود دارد که در قالبِ تعاونی مسکن به کارمندان غیربومی یک اداره کل زمین برای ساخت مسکن در متراژهای ۸۰۰، ۹۰۰ و ۱۰۰۰ مترمربع در شهر دهلران واگذار کنند؟
برای ساخت منزل یا گاوداری!؟
یک بار دیگر با دقت و با زوم کردن برگه های واگذاری، فهمیدیم اشتباه نکردم و آن زمین ها برای گاوداری یا پرواربندی گوسفند واگذار نشده است!
خانهِ کدام یک از مراجع تقلید، وزرا، مسئولان عالرتبه یا رییس جمهور یا حتی رهبر انقلاب در زمینی با این ابعاد ساخته شده است که اکنون نوبت به کارمندان منابع طبیعی استان ایلام است!؟
فسادیِ بزرگتر از این وجود دارد!؟
آیا آن وزیر وقت جهادکشاورزی که با این واگذاری ها موافقت کرد در جریان واگذاریِ زمین در این ابعاد بوده است؟
اگر در جریان بوده، چگونه پذیرفت به یک کارمند ۱۰۰۰ متر زمین واگذار شود!؟
آیا رییس وقت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در جریان بوده است؟
اگر آن آقایان در جریان قرار داشته و اجازه داده اند مجرم و شریکِ این فساد هستند۔
اما احتمال این می رود آن آقایان فقط اجازه واگذاری زمین را داده و در جریان ابعاد زمین های واگذار شده نبوده اند و تنها کسی که در جریان واگذاری زمین در این ابعاد است مدیرکل وقت منابع طبیعی استان ایلام می باشد، آیا ایشان نباید پاسخگویی فسادیِ در این ابعاد وسیع باشد؟
سوء‌استفاده از قدرت تا این حد!؟
آیا این اقدام سراسر فساد، نیاز به پیگیریِ ویژه دستگاه قضایی ندارد؟
چه لزومی داشت به غیربومیان، زمین هایی در ابعاد عجیب و غریب واگذار شود!؟
سندیِ بالاتر و بهتر از این وجود دارد؟
حضرت آیت الله رییسی؛ ریاست محترم قوه قضاییه، مردم حلاوت و شیرینی عدالت گستری شما را دارند می چشند لطفا دستور ورود به این پرونده برای رسیدگی عاجل به آن را صادر کنید۔
آیا اراده ایِ برای پیگیری ویژه این سوء استفاده از قدرت وجود دارد؟