امروز خطر پیک پنجم کرونا چون آن پیچ خطرناک جاده است که برای عبور از آن نیاز است سرعت را به حداقل ممکن رساند و احتیاط را در نظر داشت۔ اما این‌جا خودرویی در کار نیست ویروس کرونایی هست که بی محابا سرعت را در دستور کار قرار داده و این ماییم که باید آن را کنترل کنیم تا جان سالم به در بریم و این جز با رعایت پروتکل ها متصور نیست

✍پایگاه خبری باور ما؛ تصور کنید پشت فرمان خودرویی نشسته اید و به پیج خطرناکی از جاده نزدیک می شوید برای اینکه به سلامتی از آن عبور کنید آیا به یک‌باره سرعت می گیرید!؟ یا سرعت را کاهش می دهید؟ قاعدتا برای اینکه از آن پیچ خطرناک عبور کنید سرعت را به حداقل ممکن می رسانید و احتیاط را در دستور کار خود قرار می دهید۔ امروز خطر پیک پنجم کرونا چون آن پیچ خطرناک جاده است که برای عبور از آن نیاز است سرعت را به حداقل ممکن رساند و احتیاط را در نظر داشت۔ اما این‌جا خودرویی در کار نیست ویروس کرونایی هست که بی محابا سرعت را در دستور کار قرار داده و این ماییم که باید آن را کنترل کنیم تا جان سالم به در بریم و این جز با رعایت پروتکل ها متصور نیست۔ این‌جاست که جانمان را نجات داده ایم۔
پس تا جایی که امکان دارد ماسک بزنید و از تجمعات دوری کنید که شرط عقل برای عبور از پیچِ خطرناک پنجم کرونا همان رعایت پروتکل های بهداشتی است۔