مسئولان محترم؛ مردم دهلران، مهران و موسیان در گرمای بالای ۵۰ درجه چون مرغ پخته می ماند و دیگر نای ناله ندارند چرا خود را به بی خیالی زده اید!

افزایشِ دمایِ هوایِ این روزها در مناطق گرمسیری استان ایلام، اعصابِ مردم را به هم ریخته است۔ گرمای هوا به گونه ای است که اوقاتی از روز به هیچ وجه امکان بیرون رفتن از خانه وجود ندارد۔
ساعت دوازدهِ ظهر به بعد۔
اما ادارات تا ساعت دو و نیم بعد از ظهر با کمترین مراجعین، کارمندان در محل کار هستند!
از یک طرف مردم را به الگوی صحیح مصرفِ برق دعوت می کنیم و از طرف دیگر کارمندانِ ادارات تا ساعت دو و نیم در محل کار حضور دارند! با این کار صنعت برق با مشکل روبرو خواهد شد!
برقِ خانه های مردم را در این گرمایِ جهنمی قطع نکنید۔ مردم مریض دارند۔ کودک خردسال دارند۔
بهترین الگوی مصرف در کاهش ساعت کار ادارت است که در دیگر استان ها لحاظ شده است اما متاسفانه مسئولان استان ایلام فکر می کنند همه استان ایلام یعنی شهر ایلام یا ایوان یا سرابله یا یا یا۔
مسئولان محترم؛ مردم دهلران، مهران و موسیان در گرمای بالای ۵۰ درجه چون مرغ پخته می ماند و دیگر نای ناله ندارند چرا خود را به بی خیالی زده اید!
بازرسی از ادارات شهرهای دهلران، مهران و موسیان را رها کنید۔‌ چون هر لحظه از روز مراجعه کنید کولر گازی ها روشن می باشد و این دیگر بازرسی یا تذکر یا برخورد شدید نمی خواهد!
مردم از هر کسی بهتر می دانند لامپ های اضافی را باید خاموش کنند و بهتر می دانند از وسایل پر مصرف در چه ساعاتی استفاده کنند۔
ساعت کار ادارات را کاهش دهید تا لااقل بار مصرف برق کاهش یابد تا دیگر مجبور به قطع برق خانه های مردم نشوید و نیروگاهی هم از مدار خارج نشود۔