فرزندان این مرز و بوم در سطح مقام‌های ملی در حال مذاکره هستند و در قالب دیپلماسی فعال و عزتمدارانه منافع ملی را پیگیری می‌کنند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از ایسنا؛ استاندار ایلام گفت: فرزندان این مرز و بوم در سطح مقام‌های ملی در حال مذاکره هستند و در قالب دیپلماسی فعال و عزتمدارانه منافع ملی را پیگیری می‌کنند.

“حسن بهرام‌نیا” در اختتامیه کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: امروز فرزندان این مرز و بوم در سطح مقام‌های ملی در حال مذاکره هستند و در قالب دیپلماسی فعال و عزتمدارانه منافع ملی را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت شهدا و همرزمان شهدا شرایط کشور از نظر اقتدار در مقایسه با ادوار گذشته در شرایط بهتر و والاتری قرار گرفته است، تاکید کرد: کشوری که ولایت فقیه و شهدایش استواریشان را بر پایه توکل به خدا می دانند ، هیچ وقت به بن بست نخواهد رسید.
بهرام نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: از تمامی دست اندرکاران این کنگره که قدم زدند، قلم زدند و عرق ریختند و از همه افرادی که در طول سال برای جاری شدن یاد شهدا خدمت کردند تا این رود معنوی را هدایت و به این کنگره منجر شد، تشکر می‌کنم.

وی همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سپاه پاسداران، بسیجیان غیور و مردم، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ها بویژه خانواده معظم شهدا که در طول سال بویژه یک هفته اخیر با حضور عاشقانه و سرشار از معنویت موجب غنای این کنگره شدند تقدیر کرد.

استاندار ایلام گفت: خدا را شاکرم که ماموریت خدمتگذاری بنده را با این کنگره عجین کرده و این مساله پیام دارد و این است که من میثاق نامه‌ای با شهدا به عنوان نماینده دولت امضا کنم و همواره هرگونه تصمیم‌گیری در راستای گفتمان شهدا خواهد بود.