در این راستا تعمیرات لازم در قالب درخواست‌ها با برنامه بر روی فیدرهای آبشار، برتش و کشاورزی در ۳۸ روز کاری توسط اکیپ‌ها انجام شد.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی توزیع برق دهلران؛ امید محمدبیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه فیدرهای روستایی، کشاورزی، برتش و ابشار به طور متوالی در فهرست فیدرهای بحرانی اعلام شد، بازدید از شبکه ۲۰ کیلو ولت فیدرهای فوق را از طریق کارشناس pm به صورت پایه به پایه به منظور  کشف ایرادات و اشکالات شبکه در دستور کار مدیریت قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا اقدامات لازم به منظور رفع ایرادات کشف شده انجام شد.
مدیر برق دهلران این موارد را استفاده از اکیپ‌های خط گرم، نصب جداکننده جهت مانور بیشتر و اعمال خاموشی‌های بیشتر با برنامه توسط اکیپ‌های خط سرد عنوان کرد.
محمدبیگی تصریح کرد: با همکاری معاون بهره‌برداری، اکیپ‌های خط گرم در چند مرحله در سال ۱۴۰۱ به این مدیریت اختصاص یافت.
وی ادامه داد: در این راستا تعمیرات لازم در قالب درخواست‌ها با برنامه بر روی فیدرهای آبشار، برتش و کشاورزی در ۳۸ روز کاری توسط اکیپ‌ها انجام شد.
مدیر برق دهلران یادآور شد: خط گرم در واقع به‌ خط انتقالی گفته می‌شود که برق در آن جریان دارد و به عبارتی دیگر خطی است که ولتاژ دارد.