به آینده امیدوار باشید چون در همه حوزه ها شاهد پیشرفت هستیم.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ این آئین با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار  و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران هم با اشاره به نقش این مجتمع در تربیت دانشجویان گفت: خدمات دولت در نقاط محروم قابل تقدیر است.
فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از تلاش دولت و استاندار محترم و نماینده مجلس و دانشگاه علوم پزشکی گفت: نتیجه هم افزایی ها راه اندازی این مجتمع در دهلران است.
دکتر صادقی با اشاره به ۳۸ دانشجوی این مجتمع در ترم بهمن جاری افزود: امروز به همت همه عزیزان شاهد افتتاح این مجتمع هستیم و تمام تلاش خود برای تکمیل امکانات آن بکار می بریم.
وی با بیان خدمات نظام در حوزه های مختلف و حوزه بهداشت و درمان و توسعه دانشگاه ها و جایگاه زن در اسلام هم اشاره و اظهار داشت: به آینده امیدوار باشید چون در همه حوزه ها شاهد پیشرفت هستیم.
فرماندار ویژه دهلران به مقایسه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب اشاره و گفت: همه چیز عیان است و خدمات نظام امروز موجب رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف شده که این موجب عصبانیت دشمنان شده است.