این را جهت اطلاع مردم دهلران بیان می کنیم تا بدانند مسئولان شهرستان در این مورد کوتاهی نکرده و آنچه در توان داشته فریاد بر آورده اند اما این دانشگاه علوم پزشکی ایلام است نه مسئولان شهرستان برایش اهمیتی دارد نه سلامتی و جان مردم دهلران! و این در حالی‌ست که مرکز استان هر روز به مراکز درمانی خود می افزاید اما کمترین توجهی به شهرستان دهلراد ندارد

✍پایگاه خبری باور ما؛ دقیقا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ دستگاه سی تی اسکنِ پیشرفته زیمنس آلمانی در بیمارستان شهدا دهلران استقرار یافت۔ مردم از این اتفاق بسیار خوشحال بودند که بالاخره در اوضاع بد کرونایی این دستگاه تشخیصی برای حفظ سلامتی مردم تامین شده و به زودی نصب خواهد شد۔ از آن روز بیش از ۴۵ روز می گذرد اما کماکان در آن بیمارستان خاک می خورد!
مردم از این بابت بسیار نگران هستند که دلیل عدم راه اندازی دستگاه سی تی اسکن چیست؟ و به همین خاطر هر روز انتقاد می کنند که چرا راه اندازی نمی شود و از مسئولان خواهان اقدام و حداقل پاسخگویی و شفافیت هستند اما دریغ از پاسخگویی و شفافیت! پاسخ پرسش های مردم و شفاف بودن با مردم دو واژه گم شده این روزها نزد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام است!
نماینده مردم در مجلس، امام جمعه، فرماندار و اصحاب رسانه بارها خواهان راه اندازی این دستگاه که این روزها حکم مرگ و زندگی برای بیماران کرونایی و دیگر بیماران را دارد، هستند۔ اما متاسفانه سی تی اسکن دهلران نه راه اندازی می شود نه مسئولی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به انتقادات منصفانه مسئولان، مردم و اصحاب رسانه شهرستان دهلران واکنشی نشان می دهد!
این را جهت اطلاع مردم دهلران بیان می کنیم تا بدانند مسئولان شهرستان در این مورد کوتاهی نکرده و آنچه در توان داشته فریاد بر آورده اند اما این دانشگاه علوم پزشکی ایلام است نه مسئولان شهرستان برایش اهمیتی دارد نه سلامتی و جان مردم دهلران! و این در حالی‌ست که مرکز استان هر روز به مراکز درمانی خود می افزاید اما کمترین توجهی به شهرستان دهلراد ندارد!
آنها اکنون به ریش ما می خندند و احتمالا بگویند چَ کَن!!
مردم دهلران تکلیف خود را با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام روشن کنید۔