استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین در مدت چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است و مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و از امکانات وسیع تری بهره‌مند است

به گزارش سایت خبری باور ما؛ دکتر محمد مخبر روز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ در بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران، گفت: استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین بسیار خوب و جهادی کار کرده‌اند، اقدامات زیرساختی که بطور معمول حدود یک سال یا ۷ ماه به طول می انجامد را طی مقطع چند ماه و چندین هفته انجام داده‌اند و این لطف امام حسین ( ع ) است که این توفیق شامل حال ایشان شده است.

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت های اربعین طی چند ماه و چند هفته اخیر انجام شده است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه گفت: همه تشکیلات و همه دستگاه های اجرایی موظف هستند همه امکانات خود برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره اربعین بکار گیرند.

وی تاکید کرد: اربعین یک کار مردمی است و دولت نیز تسهیل‌گر است و باید تمامی ظرفیت های خود را در این راستا بکار گرفته شود.

دکتر مخبر با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در مرز مهران گفت: مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و از امکانات وسیع تری بهره‌مند است، اما پیشنهاد می شود زواری که به مرزهای خسروی و تمرچین و سایر مرزها نزدیک هستد همان مرز ها را برای تردد انتخاب کنند.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه برق و آب در پایانه مرزی مهران نیز گفت: در حوزه تامین آب و برق پایانه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تسهیلات و تمهیدات خوبی نیز برای رانندگان اتوبوس و سایر رانندگان اتخاذ شده است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: با توجه به اینکه دو سال اربعین تعطیل بوده و انگیزه زوار برای زیارت بسیار زیاد است ما نیز وظیفه داریم بهترین خدمات و تسهیلات را برای این زوار فراهم کنیم.