اگر من و شما در این انتخابات شرکت نکنیم و انتخابات را با عدم شرکت تحریم کنیم آیا رییس جمهور یا اعضاء شورای شهر و روستا انتخاب نخواهد شد؟

کم کم به روز ۲۸ خرداد نزدیک و نزدیک تر می شویم۔ روزی که با حضور من و شما سرنوشت چهار سال ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا مشخص می گردد۔
اگر من و شما در این انتخابات شرکت نکنیم و انتخابات را با عدم شرکت تحریم کنیم آیا رییس جمهور یا اعضاء شورای شهر و روستا انتخاب نخواهد شد؟ رییس جمهور و شورائیان انتخاب خواهند شد و احتمالِ اینکه کسانی انتخاب شوند که به لحاظ فکری کمترین قرابت را با ما داشته باشد، وجود دارد۔ در انتخابات شرکت کنیم و به کسی رای دهیم که به نظر ما از دیگر کاندیداها شایسته تر است و برنامه هایش قابلیت اجرایی در جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم را دارد۔ اگر چه نباید کتمان کرد نامزدهای ریاست جمهوری دوره سیزدهم به لحاظ فکری از یک جناح هستند و کاندیدای مورد نظر خیلی از مردم احراز صلاحیت نشد اما این نباید موجب عدم شرکت آنها در انتخابات شود۔
انتخابات شورای شهر که قرار است برای چهار سال امور شهر و شهرداری را به کاندیداهایی واگذار کنیم که نسبت به دیگر نامزدها از اهلیت بیشتری برخوردار است۔
پس من برای انتخاب شایستگان روز ۲۸ خرداد پای صندوق های رای می روم و رای خواهم داد و از شما هم انتظار می رود که رای بدهید۔