در راستای اجرای برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی تلاش می شود این برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در جهت بازخوانی توطئه ها نظام استکبار جهانی بر علیه ملت ایران و حماسه ها و رویدادهای انقلاب اسلامی برگزار شود.

به گزارش باور ما؛ حجت الاسلام علی چراغی پور و مبارزه با استکبار جهانی با حضور خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام علی چراغی پور در این نشست گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در راستای بازخوانی توطئه های نظام استکبار جهانی بر علیه ملت ایران و رویدادهای انقلاب اسلامی در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هر ساله برنامه و مراسمات  ویژه ای در سطح استان در راساراستای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و  تاکید بر همیشگی بودن مبارزه ملت ایران با استکبار، تببین  موضوع زندگی توام با عزت و پیشرفت، ارتقای اگاهی مردم به ویژه نسل جوان  نسبت به توطئه های  و سیاست ها خصمانه آمریکا برای مقابله با  انقلاب اسلامی و سیاست های جدید این کشور در برابر نظام اسلامی و تبیین  شعار استراتژیک مرگ بر آمریکا از جمله اهداف این برنامه ها به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی تلاش می شود این برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در جهت بازخوانی توطئه ها نظام استکبار جهانی بر علیه ملت ایران و حماسه ها و رویدادهای انقلاب اسلامی برگزار شود.
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: بیش از ۴۲ سال است که استکبار جهانی در برابر ما به نتیجه نرسیده است و امروز  تمام جبهه  خود را مستحکم کرده است و در جبهه های مختلف در حوزهای گوناگون از جمله اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همه را بسیج کرده اند که بتوانند ضربه آخر را وارد کنند اما نتوانسته در توطئه ها و سیاست های خصمانه خود موفق شوند
فلاحی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با استراتژی جدید با عنوان استراتژی« هزار جراحت» به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب در بخش ها و حوزه های مختلف هستند، افزود: دشمنان در این استراتژی بر این باورند برای اینکه نظام اسلامی را از پای دربیاروند باید از هر سو، شمشیری بر پیکر ایران و انقلاب اسلامی وارد شود و بر این اساس  اتفاقاتی در افغانستان، آذربایجان، عراق  و در داخل کشور با حملات سایبری در حال پیاده شدن است.
این نشست به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با حضور اساتید دانشگاه های استان در مرکز جامع علمی کاربردی استان برگزار شد.