ما هم به عنوان عضو کوچکی از مجموعه بسیج در کشور ایران اسلامی و به فراخور توان و شرایط منطقه اعلام می داریم که ما نیز پای کار اسلام و انقلاب هستیم و خودمان را از مجموعه مقدس بسیج منفک ندانسته و اتفاقاً جزء بدنه بسیج هستیم و به آن نیز افتخار می کنیم.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه موسیان؛ نشست هماهنگی هفته‌ی بسیج در آموزش و پرورش موسیان با حضور سرپرست اداره، معاون پرورشی و تربیت بدنی و نیز سایر کارشناسان اداره آموزش و پرورش موسیان و همچنین نمایندگان سایر نهادها برگزار شد.

رحیم ایمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان در این نشست فرارسیدن هفته‌ی بسیج را به تمامی بسیجیان خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش موسیان تبریک گفت و افزود: بسیج یعنی مجموعه‌ای از تمامی اعضای یک جامعه اعم از شاغل و غیرشاغل و کشاورز و دکتر و معلم و … که به صورت یک تشکل با هدف ایجاد توانایی عمومی دور هم جمع شده اند.

سرپرست آموزش و پرورش موسیان یکی از اهداف بسیج را به روز نگه داشتن آحاد جامعه عنوان داشت و گفت: ایجاد توانایی عمومی برای دفاع از کشور و نیز کمک رسانی به عمومی مردم در بلایا و حوادث و همچنین جذب افراد در زمینه های مختلف از جمله وظایف و اهداف نهاد مقدسی مانند بسیج می باشد.

ایمانی ادامه داد: ما هم به عنوان عضو کوچکی از مجموعه بسیج در کشور ایران اسلامی و به فراخور توان و شرایط منطقه اعلام می داریم که ما نیز پای کار اسلام و انقلاب هستیم و خودمان را از مجموعه مقدس بسیج منفک ندانسته و اتفاقاً جزء بدنه بسیج هستیم و به آن نیز افتخار می کنیم.

رحیم ایمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان در پایان این نشست اظهار داشت: برای بزرگداشت هفته‌ی بسیج برنامه های مختلفی را با همکاری سایر نهاد‌ به اجرا درخواهیم آورد که برگزاری مسابقه‌ی دو و میدانی دانش آموزی، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب در مدارس، برگزاری مسابقه‌ی مجازی شعر و نقاشی، بازدید از کتابخانه‌ی عمومی شهر موسیان و شرکت فرهنگیان و دانش آموزان در گردهمایی روز ۶ آذر در حوزه مقاومت بسیج شهر موسیان از جمله‌ی این اقدامات می باشد.

گفتنی است که سایر حضار نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود حول مباحث مطروحه در این نشست پرداختند.