با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای حوزه های امتحانی داوطلبین گرامی با اطمینان خاطر طبق تاریخ و ساعت درج شده در کارت ورود به جلسه به محل آزمون مراجعه کنند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش؛ ابراهیم آبسالان اظهار کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۱ در دهلران در چهار روز از ۸ تا ۱۱ تیرماه در پنج گروه هنر، علوم انسانی و علوم ریاضی، علوم تجربی و زبان های خارجی به ترتیب در صبح روز چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه با مشارکت ۱۵۰۷ داوطلب در دهلران برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح روزهای چهارشنبه ۱۰۰ داوطلب (۲۰ مرد و ۸۰ زن) در گروه آزمایشی هنر و در ۱ حوزه امتحانی، پنج شنبه ۴۶۱ داوطلب (۲۵۴ زن و ۲۰۷ مرد) در گروه علوم انسانی و همچنین ۴۸ داوطلب (۲۵ مرد و ۲۳ زن) در گروه علوم ریاضی در ۳ حوزه امتحانی، روز جمعه ۷۰۲ داوطلب (۴۵۸ زن و ۲۴۴ مرد) در گروه علوم تجربی در ۲ حوزه امتحانی و شنبه ۱۹۶ داوطلب (۱۳۴ مرد و ۶۲ زن) در گروه زبان های خارجی در ۱ حوزه امتحانی به رقابت خواهند پرداخت.

آبسالان بیان کرد: جلسات متعددی جهت هماهنگی برای برگزاری آزمون، با امام جمعه محترم شهرستان، فرمانداری، دانشگاه ها، بسیج، نمایندگان ادارت مختلف اعم از؛ شهرداری، اداره آب و برق، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و… تشکیل شده است و تمامی ادارات و شرکت های منطقه جهت برگزاری کنکور سراسری نهایت همکاری را داشته اند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دهلران تأکید کرد: به داوطلبین عزیز توصیه می شود؛ تحت هیچ شرایطی لوازم الکترونیکی از قبیل موبایل، ساعت هوشمند، هندزفری و… به همراه نداشته باشند که حتی در صورت عدم استفاده و خاموش بودن، تخلف محسوب شده و محرومیت در پی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای حوزه های امتحانی داوطلبین گرامی با اطمینان خاطر طبق تاریخ و ساعت درج شده در کارت ورود به جلسه به محل آزمون مراجعه کنند.

ابراهیم آبسابان گفت: همچنین مسول رفع نقص کارت های ورود به جلسه در مدیریت آموزش و پرورش دهلران از ساعت ۱۲_۸ و ۱۸_۱۴ مستقر می باشد.

وی یادآور شد: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند با توجه به عدم اتاق امانات در تمامی حوزه ها، از آوردن کیف و کوله پشتی و گوشی و… خودداری نمایند.