امسال اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال برای رفع مشکلات آب و فاضلاب در این شهرستان مرزی با اولویت نقاط روستایی هزینه می شود ضمن اینکه مشکلات آب شرب روستاهای بخش های مرکزی، زرین اباد و سراب میمه نیز در این سفر لحاظ و صورتجلسه شده است.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ مهندس علیزاده در این بازدیدها که معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران و مدیر عامل آب و فاضلاب استان و بخشداران موسیان و دشت عباس نیز حضور داشتند، گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات آب و فاضلاب در این شهرستان مرزی با اولویت نقاط روستایی هزینه می شود ضمن اینکه مشکلات آب شرب روستاهای بخش های مرکزی، زرین اباد و سراب میمه نیز در این سفر لحاظ و صورتجلسه شده است.
وی در خصوص فرسودگی شبکه های آب شرب روستاها گفت: در پیگیری از طریق وزیر نیرو قرار شده در اعتبارات سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات ملی ردیف هایی تعریف شود با اولویت روستاهای استان های مرزی و مناطق محروم که این شبکه ها را بهسازی و بازسازی کنیم.
مهندس عسگری معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم به اقدامات و برنامه های دولت در خصوص تامین آب شرب روستاها اشاره و به مشکلات آب شرب روستای صمانه هم اشاره و افزود: این پروژه نیز در دست اقدام است و موضوع رفع مشکلات برق برای چاه آب آن نیز در دستور کار است.
غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت هفته بسیج و شنیدین درد دل تعدادی از کشاورزان در دشت عباس و رسیدگی به مشکلات معلول علی چنانی در روستای فتح و بازدید از مخازن آب شرب عین خوش و دشت عباس و نصر از دیگر برنامه های نماینده مجلس در دهلران بود.