این شهدا افتخار این شهر و دیار هستند و قطعا یاد و خاطره‌ی آنان همیشه در دل‌های مردم این منطقه زنده و پاینده می باشد.

به گزارش باور ما به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش موسیان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی بسیج نمایشگاه عکس و کتاب در کانون فرهنگی تربیتی شهدا و دارالقرآن امام حسین (ع) آموزش و پرورش منطقه موسیان دایر شد.

رحیم ایمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان ضمن بازدید از این نمایشگاه فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهدا بر گردن همه‌ی ما حق زیادی دارند و وظیفه‌ی ما این است که ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم و دانش آموزانی را تربیت کنیم که مانند آنان با بصیرت و با معرف بوده تا در خدمت اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان ایران باشند.

ایمانی بیان داشت: انقلاب ما ثمره‌ی خون این شهداست و قطعا آرامشی که در کشور داریم نیز از برکات همین شهداست که قطعا اقدامات آنان موجب شده است تا نهال نوپای انقلاب اکنون به درختی تنومند تبدیل شده و در مقابل مستکبران جهان مقاومت کند.

ایمانی با اشاره به شهدای شهر موسیان گفت: این شهدا افتخار این شهر و دیار هستند و قطعا یاد و خاطره‌ی آنان همیشه در دل‌های مردم این منطقه زنده و پاینده می باشد.

رحیم ایمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش موسیان در پایان با اشاره به برنامه‌هایی که این اداره برای گرامیداشت هفته‌ی بسیج تدارک دیده است اظهار داشت: برای بزرگداشت هفته‌ی بسیج برنامه‌های مختلفی از سوی این اداره برگزار می شود که برپایی این نمایشگاه از جمله‌ی آن ها است. همچنین برنامه‌ی دو و میدانی ویژه ی دانش آموزان روز چهارشنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۰ در سطح شهر موسیان به اجرا در می آید.

گفتنی است که جمعی از مسئولین شهر موسیان اعم از بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، فرمانده کلانتری، روسای ادارات شبکه بهداشت، بهزیستی، تربیت بدنی، ثبت احوال و … از این نمایشگاه بازدید کردند.