داستان کارخانه سیمان تبدیل به یکی از عذاب آورترین و مضحک ترین قصه های استان تبدیل شده است! واحد صنعتی ی که بعد از ۱۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده و هیچ مسئولی هم نتوانسته این مطالبهِ عموم مردم را به سرانجام برساند! دادستان محترم استان و شهرستان چرا هنوز نتوانسته اید برای تعیین تکلیف و سرنوشت کارخانه سیمان راهکاری بیندیشید؟

داستان کارخانه سیمان تبدیل به یکی از عذاب آورترین و مضحک ترین قصه های استان تبدیل شده است!
واحد صنعتی ی که بعد از ۱۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده و هیچ مسئولی هم نتوانسته این مطالبهِ عموم مردم را به سرانجام برساند!
دادستان محترم استان و شهرستان چرا هنوز نتوانسته اید برای تعیین تکلیف و سرنوشت کارخانه سیمان راهکاری بیندیشید؟
تصور کنید سال ۸۴ یک فرد ۱۵۰ میلیارد تومان و ۳۰ میلیون یورو تسهیلات از بانک ملت دریافت کرده و اکنون ارزش این واحد صنعتی هزار و پانصد میلیارد تومان شده اما ایشان یک ریال از وام تسهیلات خود را پرداخت نکرده و هنوز این واحد صنعتی را نیمه تمام رها کرده و جالب اینجاست بانک ملت ۱۰ سال است برای مطالبه باز پرداخت وام هیچ اقدام موثری نکرده و با توقیف نمایشی اموالش به مدت دو سال موجب تعطیلی و متروکه شدن اموال کارخانه شده است، این در حالی است که بانک ها برای وام های بسیار ناچیز در همین شهرستان مردم را به دادگاه می کشانند!
تاسف بیشتر آن‌جاست که ۹۰ روز است که مطالبات و حقوق کارگران مظلوم این واحد صنعتی که هر کدام حقوقشان از سه میلیون تومان تجاوز ننموده را هنوز پرداخت نشده است!
نماینده محترم جناب آقای علیزاده، جناب آقای خسروی زاد دادستان محترم مرکز استان، جناب آقای دشتکی استاندار محترم، جناب آقای نجومی دادستان محترم شهرستان، جناب آقای هواسی مدیرکل محترم سازمان بازرسی استان، جناب آقای رحیمی مدیرکل محترم صمت استان و جناب آقای عسکری فرماندار محترم دهلران لطفا حقوق حقه ما کارگران و از حیثیت مردم شهرستان دهلران در برابر زیاده خواهان و ژن های برترِ تهران نشین دفاع کنید۔