مصداق این نوشته در شهرستان ها شبکه بهداشت و درمان و در استان ها دانشگاه علوم پزشکی و در سطح ملی وزارت بهداشت و ستاد ملی کروناست که متاسفانه امروز با عدم نظارت کافی بر موارد یادآور شده در رَم کردنِ اسبِ کرونا نقشیِ بی بدیل دارد!

✍پایگاه خبری باور ما؛ چرا خبری از نظارت بر مغازه ها، نانوایی ها، هتل ها، باشگاه های ورزشی، آموزشگاه ها، قلیان سراها، بازار و کافه های سطح شهر نیست!؟
چرا تشییع جنازه ها امروز از گذشته شلوغ تر و متاسفانه تشییع فوت شدگانِ کرونای شلوغ تر از بقیه تشییع جنازه ها برگزار می گردد!؟
چرا اعلامیهِ تشییع جنازه ها در رسانه ها و کانال های خبری اطلاع رسانی می گردد!؟
چرا بیمارانِ کروناییِ رصد نمی شوند و آن مغازه دار یا راننده با اینکهِ تست کرونای او مثبت اعلام شده است با قطع قرنطینه خانگی به مغازه می رود و راننده به جا به جایی مسافر مبادرت می ورزد و در سطح شهر به نشر کرونا می پردازند و هیچ گونه رِصدیِ بر قرنطینهِ بیماران کرونایی انجام نمی گیرد!؟
اسبِ سرکش کرونا در دهلران رها شده است!یکیِ یکیِ مردم را به زیر می گیرد! و مردم یارایِ کنترل آن را ندارند! اما پرسش این است دستگاه متولی کنترل این رها شدگی کجاست؟
مصداق این نوشته در شهرستان ها شبکه بهداشت و درمان و در استان ها دانشگاه علوم پزشکی و در سطح ملی وزارت بهداشت و ستاد ملی کروناست که متاسفانه امروز با عدم نظارت کافی بر موارد یادآور شده در رَم کردنِ اسبِ کرونا نقشیِ بی بدیل دارد! اگر غیر این بود وضعیت کرونا ویروس امروز در ایران سیاه نبود و در آمار ابتلا در جهان مقام اول و در مرگ کرونایی مقام سوم را کسب نمی کرد! اما اینجا روی سخن با شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران است که حکم مدیر شبکه بهداشت و درمان در جلسات ستاد کرونا حکم دادستان است و هر حکمی برای حفظ سلامتی و جان مردم لازم باشد و بر اجرای آن تاکید نمایند، لازم اجرا است اما امروز حکمی از سوی ایشان یا داده نشده یا نمی شود! لازم است در این رویهِ برای حفظ سلامتی و جان مردم تجدید نظر جدی به عمل آید۔