دستگاه های اجرایی به صورت شایسته خدمات را به مردم ارائه دهند و با توجه به مشکلات پیش رو در جامعه می طلبد که دوستان ما در سازمان بازرسی به موضوعات مهم ورود پیدا کنند تا سطح تاثیر پذیری ارتقاء یابد.

به گزارش باور ما؛ اصلانی گفت: طی شش ماهه سال جاری ۷ مدیرکل تحت تعقیب کیفری، یک هزار و ۳۶٠ میلیارد ریال تسریع در وصول طلب و ۱۵ میلیارد ریال محکومیت تعزیراتی توسط این سازمان صورت گرفته است

مدیرکل بازرسی استان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی به صورت شایسته خدمات را به مردم ارائه دهند و با توجه به مشکلات پیش رو در جامعه می طلبد که دوستان ما در سازمان بازرسی به موضوعات مهم ورود پیدا کنند تا سطح تاثیر پذیری ارتقاء یابد.
ایشان همچنین یادآور شد: مطبوعات و رسانه ها با توجه به اهداف خود می تواند ما را در راستای سیاستهای کلی و در تحقق ماموریت ها یاری نمایند و در بحث مطالبات در زمینه های مختلف ایفای نقش داشته باشند.
اصلانی مدیرکل بازرسی استان گفت: به دلیل تخلف در سال جاری بسیاری از مناقصه و مزایده ها مشکل دار شناسایی و با افراد برخورد قانونی صورت گرفته به نحوی که ۲۲مورد لغو یا تجدید مناقصه با مبلغ ۱۳۰۰میلیارد ریال ناشی از تخلفات در فرایند برگزاری انجام گرفته است.
وی در پایان سخنان خود گفت: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در دستور کار این سازمان بوده نظارت بر نحوه تنظیم بازار و کالاهای اساسی از دیگر برنامه های مد نظر ماست رویکرد حمایت از تولید در جلسات ستاد رفع موانع تولید از اقدامات همکاران ما در سازمان بازرسی و توجه به این موضوع مهم است.