نقش پلیس و رسانه ها در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا بی بدیل است

به گزارش سایت باور ما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از کارکنان هفته سلامت، اظهار داشت: در این شرایط حساس، انسان‌هایی در خط مقدم نبرد با این ویروس منحوس به عنوان کادر پزشکی، سینه سپر کرده‌اند و با تعهدی که از قسم پزشکی‌شان سرچشمه گرفته و قدرتی که ریشه در فطرت بیدارشان دارد در راستای بهبود حال مبتلایان تلاش می‌کنند.

وی افزود: در روزهای ابتدایی شیوع این بیماری که بسیاری از ابتلاء به این بیماری و ویروس کشنده و کاملا ناشناخته، هراس داشتند، فعالان حوزه سلامت با فداکاری پا به عرصه گذاشتند و خدا را شاکریم با وجود طولانی شدن و فرسایشی شدن مبارزه با کروناویروس، اما همچنان روحیه جهادی، ایثار و از خودگذشتگی در کل کشور وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی دشمن و هدف مشخص بود اما شهدای مدافع سلامت در مقابل دشمنی ایستادگی کردند که هر لحظه همراه آنان بود و در راه حفاظت از جان و سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در این میدان ایستادگی کردند و به مقام والای شهادت نائل آمدند و این امر شجاعت و فداکاری زیادی می خواهد.

وی تصریح کرد: روحیه‌ای که امروز در بین مدافعان سلامت وجود دارد الگو گرفته از روحیه شهدای مدافع سلامت است و آنها درس ایثار و از خودگذشتگی به ما دادند و امروز کادر درمانی با وجود پای مردم ایران ایستاده اند.
نقش پلیس و رسانه ها در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا بی بدیل است

دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه نقش پلیس و رسانه ها در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا بی بدیل است، گفت: از ابتدای همه گیری این ویروس، پلیس، نیروهای مسلح و رسانه ها پای کار بودند و با مدافعان سلامت همکاری کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت امیدواریم با همکاری خوب مردم و نیروهای نظامی و انتظامی هر چه زودتر این ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود.